Talkspirit Review – Ce face Talkspirit mare și unde Talkspirit cade scurt

Talkspirit logo for QuickSprout Talkspirit review.

Majoritatea întreprinderilor cunosc valoarea colaborării pentru a crește productivitatea la locul de muncă. Mediile de învățare continuă sunt esențiale în zilele noastre. Dar ce înseamnă asta de fapt?

Angajații doresc să se perfecționeze, să învețe lucruri noi și să avanseze în carieră. Dar, într-o epocă în care atât de mulți angajați tânjesc după opțiuni de lucru la distanță, oportunitățile de colaborare nu se mai limitează la întreprinderea dvs. de la fața locului. Schimbările în comunicarea modernă necesită soluții moderne.

Talkspirit este o platformă software care își propune să ofere această soluție. Platforma este concepută pentru a încuraja comunicarea internă productivă și colaborarea între echipele de angajați. Angajatorii pot modera comunitățile pentru a încuraja participarea și pentru a menține comunitatea în siguranță.

În general, Talkspirit este o soluție software ergonomică pentru companiile care doresc să sporească colaborarea în cadrul forței de muncă și este mai mult decât demnă de o scufundare mai profundă.

Logo-ul Talkspirit pentru revizuirea QuickSprout Talkspirit. Logo-ul Talkspirit pentru revizuirea QuickSprout Talkspirit.

Pentru cine este Talkspirit

Talkspirit se adresează întreprinderilor care caută o suită de colaborare pentru angajații lor. Versatilitatea, ușurința de utilizare, securitatea și conformitatea cu reglementările sunt factori importanți în modul în care companiile caută suite de comunicare de acest tip, iar Talkspirit îndeplinește toate condițiile.

Cheia este schimbul de informații. Talkspirit realizează o colaborare reușită între angajați deoarece ajută echipele să rămână coezive în timp ce comunică în cadrul unor proiecte cu o mare densitate de informații. Unul dintre obiectivele sale este reducerea lanțurilor de e-mailuri interne care sunt de obicei foarte confuze și care nu reușesc să ajungă la toți destinatarii potriviți, chiar dacă nu au fost. Talkspirit își propune să revitalizeze cultura de învățare a corporației dumneavoastră prin interacțiuni personalizabile.

Se bazează pe un adevăr pe care o mulțime de companii din zilele noastre îl cunosc prea bine: lucrătorii care pot comunica ușor între ei fac o muncă mai bună și se simt mai bine când o fac. Așadar, nu există nicio îndoială cu privire la valoarea obiectivului acestui software. Dar întrebarea devine cât de bine Talkspirit se situează în nișa sa față de alte programe similare, toate concurând pentru premii în concursul de colaborare corporativă.

Prețurile Talkspirit

Talkspirit are o structură de prețuri versatilă, personalizată, care se modulează în funcție de nevoile unei întreprinderi. Pentru majoritatea planurilor lor, va trebui să vă dați seama exact de ce aveți nevoie de la sistemul lor și să cereți o ofertă.

În mod util, Talkspirit își aranjează recomandările de prețuri în funcție de companiile care s-ar potrivi cel mai bine pentru acele planuri, începând cu Standard+.

Pagina de prețuri Talkspirit cu opțiunea de a selecta tipul de organizație. Pagina de prețuri Talkspirit cu opțiunea de a selecta tipul de organizație.

Planul Standard+ Plan

Planul Standard+ începe de la 5,00 EUR pe utilizator pe lună. Talkspirit listează acest plan pentru „companii mici și mijlocii”, susținând până la 100 de utilizatori în spațiul de lucru digital. Vine cu o perioadă de probă gratuită și include funcțiile de bază pe care Talkspirit le oferă, inclusiv:

  • Portalul de acasă
  • Funcții de chat
  • Funcții de grup
  • Integrarea Visio
  • Flux de știri
  • Copie de rezervă a unității
  • Agende
  • Video mobil

Acest plan este prevăzut cu o capacitate maximă de stocare de 500 GB.

Planul Premium

Următorul plan costă 9,00 EUR pe utilizator pe lună. Pe lângă funcțiile din Standard+, acest plan vine cu:

  • Gestionarea nelimitată a proiectelor
  • Suita Office, inclusiv co-publicare
  • Webinar interactiv și tablă albă
  • Biblioteca de cunoștințe
  • Integrarea Google și Outlook
  • Fluxul de lucru pentru validarea publicării

Acest plan vine, de asemenea, cu o perioadă de probă gratuită, precum și cu 1 TB de spațiu de stocare.

Plan de afaceri

Planul Business costă 13,00 euro pe utilizator pe lună și adaugă caracteristici specializate în pachet, inclusiv:

  • Funcții Chatbot
  • Integrare SAML
  • Găzduire certificată HDS

Spațiul de stocare disponibil pe planul Business poate fi personalizat – contactați Talkspirit și vă vor ajuta în acest sens. Site-ul lor spune că „statisticile avansate” vor fi disponibile în curând pentru planul Business, ceea ce înseamnă că întreprinderile vor putea urmări mult mai ușor rata de succes cu noile strategii de implicare.

Acest plan, ca și celelalte pentru întreprinderile mici și mijlocii, vine cu o perioadă de probă gratuită.

Companie de piață mijlocie & Companii mari

Acest plan este destinat companiilor de pe piața de mijloc și companiilor mari, dar poate fi personalizat pentru companiile din acest nivel care doresc să își adapteze soluția de comunicare internă la situația lor exactă. Începând de la 100 de utilizatori, acest plan oferă numeroase caracteristici care se suprapun cu planurile pentru întreprinderi mai mici, dar cu accent pe întreprinderile mari. Printre acestea se numără:

  • Portal de bun venit
  • Funcții de chat
  • Integrare Visio cu înregistrare și sondaj
  • Discuții în grup
  • Flux de știri & listă de verificare
  • Conduceți
  • Fluxul de lucru pentru validarea publicării
  • Agenda
  • Suita Office cu co-publicare simultană
  • Managementul proiectelor
  • Webinar interactiv cu tablă albă
  • Acces video mobil
  • Biblioteca de cunoștințe
  • Spațiu de stocare personalizat
  • Google & Integrare Outlook
  • Chatbot (FAQ)
  • Integrarea SAML
  • Director și organigramă
  • Statistici avansate

Acest plan oferă, de asemenea, asistență personalizată din partea Talkspirit, inclusiv:?

  • Audit & crearea de itinerarii adaptate
  • Configurație inițială
  • Formare continuă pentru administratori și utilizatori
  • Manager dedicat succesului clienților
  • Suport prioritar
  • Integrarea treptată a echipelor și ateliere de lucru pentru managementul schimbării
  • Sprijin pentru migrarea datelor

Din nou, acest plan este complet personalizabil în funcție de nevoile afacerii dvs., așa că va trebui să contactați Talkspirit și să solicitați o ofertă pentru situația dvs. pentru a afla mai multe despre tariful lunar.

Organizații din sectorul public

Acesta este un plan axat pe securitate destinat autorităților, administrațiilor publice, administrațiilor de securitate socială și altor organizații administrative publice. Caracteristicile planului pot fi personalizate și includ tot ceea ce este indicat în planul „Middle Market Company”.

În mod similar, va trebui să contactați Talkspirit pentru a obține o ofertă pentru administrația dvs. în funcție de baza de utilizatori pe care intenționați să o aveți, de cerințele de stocare și de alte caracteristici.

Avantaje și dezavantaje ale Talkspirit

Experiența noastră cu Talkspirit a fost pozitiv, în special acolo unde se referă la obiectivele sale principale: productivitate, interconectare și implicare. Unele dintre caracteristici au părut străine și, în unele cazuri, chiar puțin nerafinate. Dar pachetul general își atinge scopul în mare măsură.

Pagina de start a Talkspirit cu un buton pentru a programa o demonstrație și un buton pentru a-l încerca gratuit. Pagina de pornire Talkspirit cu un buton pentru a programa o demonstrație și un buton pentru a o încerca gratuit.

Profesioniștii Talkspirit

Deși experiența fiecărei companii va fi diferită, acestea sunt principalele beneficii pe care le-am observat în timpul utilizării Talkspirit:

Îmbunătățirea schimbului de informații interne: Talkspirit facilitează fluxul de informații în cadrul unei companii. Rezultatul este o organizare simplificată a angajaților în proiectele companiei. Portalul de acasă și fluxurile de știri permit întreprinderilor să ajungă la membrii echipei pe care și-i propun și chiar să colaboreze cu surse de informații externe atunci când este necesar pentru a accelera lucrurile.

Angajament sporit al angajaților: Angajamentul angajaților nu numai că poate crește, dar poate deveni mult mai eficient cu Talkspirit. Angajații știu întotdeauna la ce proiect lucrează și cu cine, astfel încât nu se pune niciodată problema supraîncărcării cu informații suplimentare, cum ar fi cu e-mailuri interne inutile sau cu știri irelevante.

Numeroase opțiuni de personalizare: Talkspirit oferă servicii de integrare și comunicare adaptate la nevoile fiecărei companii. Acest lucru se reflectă în opțiunile planurilor lor, care pot fi modulate pentru a se potrivi cu echipele dumneavoastră, cu obiectivele de gestionare a comunității și cu previziunile dumneavoastră de scalabilitate.

Utilizare pe mai multe dispozitive: În zilele noastre, capacitatea de a comunica cu angajații pe canalul de dispozitiv ales de aceștia face toată diferența în ceea ce privește colaborarea. Talkspirit suportă accesul video mobil, Google & integrarea Outlook, suport Drive și multe altele.

Ușurința de utilizare: Ne-a plăcut cât de ușor de utilizat este Talkspirit, în special în ceea ce privește configurarea grupurilor de angajați, trimiterea de mesaje echipelor în masă sau individual și integrarea cu agende, liste de verificare, contacte de e-mail și alte funcții importante.

Contra Talkspirit

Nu putem spune prea multe lucruri rele despre caracteristicile Talkspirit, deși unele dintre potențialele dezavantaje pe care le puteți întâlni includ:

Funcționalitatea aplicației mobile: Nu toate funcționalitățile trec fără probleme în versiunea de aplicație mobilă a Talkspirit. Este posibil să fie necesar să contactați serviciul de asistență pentru clienți pentru a configura tablouri de bord mobile. Din fericire, serviciul Talkspirit pare foarte eficient.

Configurare și curbă de învățare abruptă: În general, Talkspirit suportă atât de multe aplicații la configurare încât mulți manageri vor avea nevoie de tutoriale suplimentare sau de ajutorul serviciului clienți pentru a înțelege totul. Deși programul în sine este ușor de utilizat, echilibrarea acestor funcții fără ajutorul suportului tehnic avansat al planurilor de nivel superior poate fi o provocare inițială pentru unele companii.

Talkspirit Review: Detaliile

Talkspirit îmbunătățește comunicarea internă a angajaților, deoarece oferă lucrătorilor un hub central care se integrează cu tot ceea ce trebuie să folosească. Aceasta include Google, Outlook, Drive și multe altele.

La un anumit nivel, caracteristicile sale facilitează schimbul de informații și îmbunătățesc colaborarea dintre angajați. La un nivel superior, managerii pot reduce numărul de e-mailuri inutile ale companiei și se pot concentra pe comunicarea care contează.

Acest „push and pull” vă permite să raționalizați resursele și să îi puneți pe toți la curent. În era lucrătorului la distanță, acest lucru este de două ori mai important, deoarece echipele au nevoie de o modalitate eficientă de a vorbi între ele, de a actualiza persoanele potrivite și de a-și face treaba. Talkspirit oferă acest lucru.

Portal central

De la portalul de bun venit – care este sortat în funcție de audiență – până la funcțiile de chat în grup și filele de gestionare a proiectelor, Talkspirit este construit pe ideea că segmentarea organizată este un mare câștig pentru comunicarea internă.

Programul vă permite să separați oamenii în grupurile dorite, oricare ar fi acestea – de la șefi de proiect la niveluri de formare și dezvoltare. Puteți comunica cu unele sau cu toate acestea, în funcție de obiectivele dumneavoastră.

Această centralizare este cea care determină angajamentul pe Talkspirit, deoarece angajații nu trebuie să parcurgă mesajele care nu li se aplică – dacă o faceți bine, toate mesajele din căsuța lor de primire vor li se vor aplica – altfel nu s-ar afla în căsuța lor de primire! Șefii dvs. de echipă au puterea de a organiza echipele, indiferent cât de departe sunt fizic, atâta timp cât au acces la portal.

Colaborare interactivă

Talkspirit găsește secretul unei bune implicări a angajaților, și anume un cârlig relevant și un set clar de sarcini. Fluxurile de știri și listele de verificare personalizate pentru grupuri – sau chiar pentru indivizi – mențin totul foarte clar pentru cei care își verifică portalul.

Între timp, webinarele interactive, bibliotecile de cunoștințe, materialele de formare și accesul ușor la comunicarea Google și Outlook mențin colaborarea în mod constant. Aveți un director și o organigramă, integrare Visio cu sondaje și chiar și un flux de lucru de validare a publicațiilor adăugat recent.

Aceste caracteristici fac ca oamenii dvs. să lucreze împreună la aceleași obiective în același timp, chiar dacă nu se află în același loc.

Configurarea intranetului

Ați auzit de internet-Talkspirit vă permite să înființați o rețea de intranet, ceea ce reprezintă o modalitate excelentă de a beneficia la maximum de caracteristicile sale de comunicare. Un intranet este propria dvs. rețea privată de comunicare. Practic, este un internet conținut în cultura dumneavoastră corporativă.

În cazul afacerii dumneavoastră, a păstra totul într-un singur loc înseamnă a păstra controlul. Puteți modera comunitatea, personaliza imaginea sa de marcă și stimula interactivitatea, toate acestea consolidând în același timp cultura corporativă dorită. Webinarii, fluxuri de știri, conferințe, chat-uri de grup – toate acestea sunt instrumente pe care intranetul vi le oferă pentru a-i aduce împreună pe angajați.

Securitate

Securitatea este inevitabil să fie o preocupare de top, chiar și într-o rețea corporativă privată. Din fericire, puteți crea diferite niveluri de confidențialitate în diferite proiecte pe Talkspirit, ceea ce vă permite să restricționați accesul la informații la cei care trebuie să le vadă. De asemenea, datele dvs. sunt protejate prin securitatea infrastructurii, criptare și backup-uri frecvente ale bazei de date.

Recapitulare

În general, Talkspirit este o platformă de comunicare extrem de eficientă, aplicabilă atât pentru startup-uri, cât și pentru întreprinderi mari.

Cu planuri și prețuri ușor de personalizat, oricine poate folosi Talkspirit și poate crește eficiența angajaților fără a se rupe de buget.

Sursa