Recenzie Recruiterflow – Ce face Recruiterflow mare și în cazul în care Recruiterflow cade scurt

Recruiterflow logo for QuickSprout Recruiterflow review.

Dacă ați lucrat vreodată într-un cadru corporativ, cunoașteți sentimentul de a fi angajat și de a trebui să faceți o listă cu o duzină de aplicații software diferite pe care va trebui să le învățați și ce face fiecare dintre ele – ca să nu mai vorbim de toate parolele diferite pe care va trebui să le țineți minte!

Pentru oricine se ocupă de recrutare, Recruiterflow este un remediu eficient pentru această problemă, prezentându-se ca fiind „ecosistemul complet care vă ajută să vă conduceți și să vă extindeți activitatea de recrutare &; afaceri de recrutare de personal”. În linii mari, software-ul oferă un software de urmărire a candidaților și soluții de gestionare a relațiilor cu clienții.

Deci, dacă conduceți o agenție de ocupare a forței de muncă și v-ați săturat de toate părțile mobile din structura software-ului dvs., ar putea fi timpul să aruncați o privire atentă la Recruiterflow.

Logo-ul Recruiterflow pentru revizuirea QuickSprout Recruiterflow. Logo-ul Recruiterflow pentru revizuirea QuickSprout Recruiterflow.

Pentru cine este Recruiterflow

Deci, da, Recruiterflow este pentru recrutori. Nu este un software de comunicare general care să se aplice tuturor întreprinderilor. A fost conceput special pentru agențiile de recrutare și de personal – ceea ce înseamnă, de asemenea, că este un software deosebit de eficient și concentrat.

În ceea ce privește dimensiunea afacerii, Recruiterflow este ideal pentru orice companie care a depășit stadiul de start-up și anticipează – sau a cunoscut deja – o creștere serioasă.

Dacă încă vă dezvoltați afacerea de recrutare, puteți sau nu să investiți imediat în Recruiterflow – puteți arunca o privire asupra caracteristicilor sale și decide dacă vi se pare potrivit pentru afacerea dumneavoastră. În orice caz, nu va trebui să așteptați prea mult timp. Site-ul web al Recruiterflow spune că planul său de bază este destinat agențiilor de recrutare ambițioase care sunt pregătite să treacă la nivelul următor, iar unul dintre scopurile sale principale este de a ajuta aceste agenții să își extindă operațiunile.

Prețurile Recruiterflow

În ciuda faptului că este o soluție ATS și CRM cuprinzătoare, de la un capăt la altul, Recruiterflow păstrează lucrurile simple cu structura sa de prețuri.

Planurile și pagina de prețuri Recruiterflow. Pagina de planuri și prețuri a Recruiterflow.

Există trei planuri principale: Baza, Pro, și Avansat.

The Planul de bază costă 99 de dolari pe utilizator pe lună – 85 de dolari facturați anual – și include:

  • Locuri de muncă nelimitate
  • Urmărirea solicitanților
  • Recrutare CRM
  • 2 căi de e-mail & sincronizare calendar
  • Anunțuri de locuri de muncă & Site-uri de locuri de muncă
  • Pagina de cariere de marcă
  • Căutări salvate
  • Gestionarea sarcinilor
  • Pipeline & Raportarea activităților
  • Integrări
  • Până la 5 câmpuri personalizate

Pro Plan costă 109 dolari pe utilizator pe lună – 90 dolari facturați anual – și include tot ceea ce se găsește în Planul de bază, plus:

  • Secvențe de e-mail
  • Integrare Zapier
  • Controlul accesului
  • Câmpuri personalizate nelimitate
  • Până la 100.000 de apeluri API pe zi

În cele din urmă, aplicația Planul avansat costă 129 dolari pe utilizator pe lună – 99 dolari facturați anual – și include tot ceea ce este prevăzut în Planul de bază și Pro Plan, plus:

  • Automatizarea recrutării-Rețete
  • Până la 500.000 de apeluri API pe zi
  • Asistență prioritară
  • SLA-uri personalizate

Poate că cel mai vizibil defect al acestei structuri de prețuri este lipsa oricărui fel de soluție de întreprindere complet personalizată pentru cele mai mari întreprinderi cu cele mai complexe nevoi. Și, din moment ce prețurile sunt stabilite pe bază de utilizator, companiile cu mulți angajați vor sfârși prin a plăti o sumă destul de mare.

Acestea fiind spuse, afacerile de recrutare și angajare a personalului nu sunt în mod inerent la fel de mari sau complexe ca alte afaceri de acolo – cum ar fi firmele fintech sau agențiile de asistență medicală – astfel încât lipsa prețurilor personalizate nu este o problemă uriașă.

Dacă nu sunteți sigur ce plan să utilizați sau despre Recruiterflow în general, sunt disponibile încercări gratuite pentru toate tipurile de planuri, fără a fi nevoie de un card de credit.

Avantaje și dezavantaje ale Recruiterflow

După ce am petrecut ceva timp pe Recruiterflow și testarea diferitelor funcții ale acesteia, am obținut o imagine destul de precisă a ceea ce face software-ul bine față de ceea ce trebuie îmbunătățit.

Profesioniștii Recruiterflow

  • Recruiterflow este o soluție all-in-one. După cum am menționat mai devreme, compania se comercializează ca un întreg ecosistem. În loc ca ATS, CRM, automatizarea și analiza să provină fiecare din locuri separate, Recruiterflow combină toate aceste funcții – și multe altele – într-o singură aplicație fără cusur.
  • Suportă API-uri și integrări deschise. Chiar dacă majoritatea agențiilor de ocupare a forței de muncă se vor descurca bine folosind doar Recruiterflow, anumite aplicații existente sunt extrem de puternice, iar companiile pot fi reticente în a renunța la ele. Recruiterflow se adaptează la acest lucru cu un potențial de integrare complet personalizat prin intermediul unui API deschis.
  • Caracteristicile sunt moderne și simple. Numeroasele caracteristici ale Recruiterflow – pe care le vom aborda în secțiunea următoare – nu sunt doar pentru spectacol. Toate acestea au de fapt scopuri utile, care economisesc timp și cresc eficiența angajaților.
  • Există un accent puternic pe scalare. Multe soluții software sunt preocupate doar de a vă ajuta să vă desfășurați afacerea mai ușor. Nu este cazul Recruiterflow, care afirmă în mod specific că scopul său este de a vă ajuta să vă „conduceți și să vă extindeți” afacerea. Aceasta nu este cu siguranță o soluție din care compania dvs. se va dezvolta.
  • Recruiterflow primește în mod constant recenzii bune. Deși nu este, din punct de vedere tehnic, un „pro” al software-ului în sine, puțini parametri contează mai mult decât experiențele combinate a sute de utilizatori. Fie că este vorba de G2, Capterra sau GetApp, Recruiterflow se mândrește cu unele dintre cele mai bune recenzii ale clienților din spațiul software ATS.

Contra Recruiterflow

  • Recruiterflow poate fi scump. Am atins acest aspect în secțiunea de mai sus privind prețurile, dar structura de prețuri oarecum rigidă a Recruiterflow, per utilizator, poate duce la costuri lunare foarte mari pentru agențiile de recrutare mai mari.
  • Este limitat în ceea ce privește aplicațiile sale. Evident, Recruiterflow este destinat doar agențiilor de recrutare, de personal și de ocupare a forței de muncă – deci, dacă afacerea dvs. se află oriunde în afara acestei industrii, Recruiterflow nu este pentru dvs. Acestea fiind spuse, acest dezavantaj are un pro asociat pe partea opusă, și anume faptul că concentrarea îngustă a software-ului îi permite să exceleze cu adevărat în ceea ce este face face: ajută agențiile de recrutare să își desfășoare și să își extindă operațiunile.

Recenzie Recruiterflow: Detaliile

Pagina de pornire a Recruiterflow cu un buton pentru a obține o demonstrație sau un buton pentru a face clic pentru o încercare gratuită. Pagina de pornire a Recruiterflow cu un buton pentru a obține o demonstrație sau un buton pentru a face clic pentru o încercare gratuită.

Pe hârtie și la un nivel înalt, toate semnele indică faptul că Recruiterflow servește cu ușurință scopurilor sale. Dar când vine vorba de utilizarea efectivă a software-ului în fiecare zi, ce caracteristici ies în evidență și de ce?

Iată care sunt preferatele noastre.

Conducte de angajare vizuală

Agențiile de recrutare au de multe ori de-a face cu sute sau mii de candidați în același timp, iar urmărirea stadiului în care se află fiecare dintre ei poate fi o sarcină care provoacă migrene. Chiar dacă candidații sunt organizați, iar statusurile lor sunt etichetate corect, este greu să ai o imagine de ansamblu clară.

Conductele de angajare vizuale ale Recruiterflow elimină efectiv această problemă pentru totdeauna. Interfața prezintă diferite categorii precum Sursa, Aplicat, Interviu telefonic, și multe altele. Și cu capacitățile de glisare și fixare, mutarea candidaților prin intermediul procesului este trivială.

Extensie Chrome

În loc să introduceți manual candidații dumneavoastră în canalele de angajare, extensia de Chrome a Recruiterflow vă permite să adăugați toate informațiile din aplicațiile lor cu un singur clic.

Și nu lăsați ca faptul că această funcție poate fi explicată într-o singură propoziție să vă distragă atenția de la imensa economie de timp care vine odată cu ea.

Căutarea avansată a candidaților

Recruiterflow utilizează tehnologia de căutare booleană, care este cea în care utilizatorii pot pune cap la cap cuvinte individuale sau fraze întregi, folosind și, sau, nu, precum și alte conjuncții clarificatoare.

Pe scurt, acest lucru înseamnă că veți putea filtra și căuta candidați cu o specificitate aproape nelimitată. Nu va trebui să pierdeți timp parcurgând liste masive sau încercând să vă amintiți care este prima literă din numele de familie al acelui candidat foarte promițător.

Automatizarea recrutării

Nimănui nu-i place să îndeplinească sarcini simple și repetitive pe care un robot lipsit de emoții le-ar putea face în locul său. Iată câteva acțiuni cheie pe care Recruiterflow le automatizează complet:

  • Mesaje text și e-mailuri către candidați în momentul aplicării
  • E-mailuri de respingere către angajații necalificați
  • Informații privind ora și locul interviului
  • Urmărirea interviurilor pentru candidații care nu răspund
  • Alerte de etichetare a membrilor echipei în canalele de comunicare
  • Mult mai mult

Cel mai bun lucru este că nu aveți nevoie de experiență în codare pentru a configura aceste reguli. Interfața logică a Recruiterflow o face intuitivă chiar și pentru începători.

Analiză încorporată

Acesta este un exemplu excelent al naturii end-to-end a Recruiterflow. Multe soluții software similare ar putea compila grămezile de date brute pentru dvs., dar apoi ar trebui să exportați în Excel sau în alt serviciu de generare de rapoarte.

Recruiterflow realizează o mare varietate de rapoarte, toate in-house, oferind KPI-uri și rapoarte de vânzări care pot fi puse în aplicare:

  • Numărul de candidați recrutați
  • Eficiența canalului de aprovizionare
  • Numărul de selecții, prezentări, interviuri cu clienții și plasamente
  • Rata de conversie în fiecare etapă a procesului de recrutare
  • Timpul până la umplere și rata de umplere
  • Veniturile obținute de fiecare utilizator
  • Rata de conversie a canalului dvs. de vânzări

Iar software-ul nu rezumă doar datele din trecut, ci poate genera și previziuni pentru a vă ajuta să estimați cifrele și să planificați pentru viitor.

Resurse gratuite

A devenit din ce în ce mai clar din timpul petrecut folosind Recruiterflow că firma nu vrea doar să facă bani – este investită în mod activ în încercarea de a ajuta utilizatorii săi să își administreze și să își extindă afacerile cât mai eficient posibil.

Acest lucru este clar încă de la început, atunci când vizitați pagina de internet a site-ului Resurse secțiune. Pe lângă un blog complet, compania oferă cărți electronice gratuite și studii de caz pentru a ajuta companiile de recrutare să învețe și să se dezvolte, precum și modele de descriere a posturilor pentru a face procesul de publicare mult mai ușor.

Recapitulare

Dacă conduceți o agenție de recrutare și angajare de personal, de ce să vă mulțumiți cu o soluție software orientată pe scară largă, care servește scopurilor dvs. doar ca o idee secundară? Recruiterflow a fost conceput special pentru agențiile de ocupare a forței de muncă și, deși API-ul său deschis permite integrări personalizate, acesta este singurul software de care veți avea nevoie.

Deși Recruiterflow poate fi un pic cam scump pentru companiile mari, natura cuprinzătoare și intuitivă a funcțiilor sale compensează cu prisosință.

Sursa