Furați aceste șabloane gratuite de descriere a postului de Call Center

Recrutarea și angajarea angajaților din call center poate fi o pacoste, dar nu trebuie să fie atât de rău. De exemplu, în funcție de rolurile pe care căutați să le angajați, este posibil să nu fie nevoie să scrieți o descriere a postului – pentru că puteți folosi în schimb una dintre descrierile noastre.

Mai jos, am adunat patru dintre cele mai comune descrieri ale postului pentru rolurile de agent call center. Mai exact, acestea sunt pentru angajarea unui agent la fiecare dintre următoarele tipuri de call center: Inbound, Outbound, Blended și Offshore.

Simțiți-vă liberi să le copiați și să le refaceți cum credeți de cuviință. Nu ne vom supăra și nici măcar nu trebuie să ne acordați credit.

Șablon de descriere a postului în centrul de apeluri primite

Prezentare generală la nivel înalt

Suntem în căutarea unui agent de Inbound Call Center pentru a se alătura echipei noastre cu ritm rapid și plină de acțiune.

Dacă sunteți o adevărată „persoană sociabilă”, cu abilități deosebite de rezolvare a problemelor și cu un talent pentru a vă face prieteni, acest rol este pentru dumneavoastră.

În calitate de agent de recepție, veți fi responsabil pentru gestionarea apelurilor primite de la clienții existenți și potențiali, răspunzând la întrebările acestora și ajutând echipa noastră de asistență pentru clienți să mențină un nivel ridicat de satisfacție a clienților.

Responsabilitățile dumneavoastră

Așteptați-vă ca sarcinile și activitățile de zi cu zi să includă:

  • Răspunderea la apelurile primite de la clienți și furnizarea de informații utile cu privire la compania, produsele și serviciile noastre.
  • Rezolvarea promptă și eficientă a problemelor clienților, respectând protocoalele și procedurile noastre stabilite.
  • Utilizarea abilităților de ascultare activă pentru a înțelege problemele și preocupările clienților noștri
  • Sintetizarea informațiilor complexe sau diverse pentru a oferi soluții rapide, precise și complete pentru clienți
  • Comunicarea cu răbdare și în timp util, atât cu clienții, cât și cu ceilalți membri ai echipei, prin e-mail, chat, telefon și apeluri video
  • Oferirea de asistență tehnică pentru clienți, ajutându-i să rezolve probleme legate de echipamente tehnice, software și alte probleme complexe
  • Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru clienții noștri, astfel încât aceștia să se poată întâlni cu echipele noastre de vânzări și de produse

Cerințe și aptitudini

Acesta este un rol care se adresează clienților, astfel încât următoarele competențe sunt obligatorii:

  • Abilități de comunicare de top
  • Empatie, răbdare și o atitudine pozitivă
  • O abordare centrată pe client
  • Cunoștințe de utilizare a software-ului CRM și a altor instrumente și dispozitive digitale de call center
  • Învățare rapidă și spirit de echipă
  • Atitudine de tip „pot face”.
  • Capacitate extraordinară de detensionare a situațiilor

Lista de dorințe

Deși următoarele elemente nu sunt obligatorii pentru a aplica, ne-ar plăcea să vedem următoarele:

  • Experiență de lucru cu (nume specific al software-ului pentru call center)
  • Experiență în (industrie conexă)
  • Cunoștințe de bază de (echipament tehnic relevant/ software)
  • 1-3 ani de experiență în call center

Cum să vă dați seama dacă vă potriviți perfect

Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră dacă:

  • Sunteți întotdeauna fericit să ajutați
  • Aveți o pasiune autentică pentru a oferi servicii excelente pentru clienți
  • Sunteți un rezolvator rapid de probleme
  • Poți să te ocupi de problemele clienților într-un mod rapid și profesionist
  • Credeți în munca în echipă
  • Nu ți-e teamă să devii puțin tehnic
  • Ești dornic să înveți lucruri noi
  • Doriți să lucrați într-un mediu dinamic și tineresc

Șablonul de descriere a postului în centrul de apeluri externe

Prezentare generală la nivel înalt

Suntem în căutarea unui Agent Outbound Call Center pentru a se alătura echipei noastre cât mai curând posibil.

Dacă nu ești timid în preajma oamenilor noi și ești dispus să îți pui în valoare abilitățile de persuasiune și comunicare, te vrem în echipa noastră.

În calitate de agent Outbound, vei fi responsabil pentru efectuarea de apeluri de vânzare și de telemarketing, colectarea de feedback de la clienți, efectuarea de sondaje, cultivarea de lead-uri și reprezentarea mărcii noastre într-un mod fericit și prietenos.

Responsabilități

Vă puteți aștepta ca activitățile dvs. zilnice să includă (dar nu se limitează la):

  • Efectuarea de cercetări aprofundate și identificarea nevoilor clienților
  • Prezentarea în detaliu a portofoliului de produse și servicii al companiei noastre
  • Efectuarea de apeluri telefonice la rece în căutare de noi lead-uri și potențiali clienți.
  • Apelarea de lead-uri calde pentru a le conduce în josul pâlniei de vânzări
  • Urmărirea clienților potențiali pentru a le reaminti de ofertele noastre
  • Colectarea de feedback și răspunsuri la sondaje de la clienții noștri pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim procesele și produsele noastre
  • Construirea de relații cu potențialii clienți și reprezentarea mărcii noastre într-o lumină pozitivă
  • Conversia prospecților în clienți potențiali și a clienților potențiali în vânzări

Cerințe și competențe

Acest rol implică în primul rând comunicarea proactivă în domeniul sensibilizării, astfel încât următoarele competențe sunt obligatorii:

  • Abilități excelente de comunicare
  • Bune abilități de prezentare și persuasiune
  • Abilități analitice și capacitatea de a sintetiza datele
  • Empatie și capacitatea de a construi relații cu clienții
  • Abilități avansate de organizare, astfel încât să nu ratezi niciodată o urmărire
  • Atitudine orientată spre date
  • Abilități excelente de gestionare a timpului
  • Abilitatea de a lucra independent și de a vă gestiona eficient programul

Competențe și cerințe prioritare

Următoarele elemente nu sunt obligatorii pentru a aplica, dar ne-ar plăcea să vedem următoarele:

  • Experiență de lucru cu (nume software pentru call center)
  • O experiență dovedită în roluri similare
  • Cunoștințe de (echipamente tehnice sau produse conexe)

Cum să vă dați seama dacă vă potriviți perfect

Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră dacă:

  • Ești dornic să faci lucruri mărețe și să îți demonstrezi valoarea
  • Ești proactiv și auto-motivat prin natura ta
  • Îți place să vorbești cu oamenii și să afli mai multe despre ei
  • Sunteți pasionat de construirea de relații
  • Credeți că cheia creșterii afacerii stă în conversațiile cu clienții
  • Nu iei un „nu” personal

Șablon de descriere a postului de Call Center mixt

Prezentare generală la nivel înalt

Suntem în căutarea unui agent de Call Center mixt care să se alăture echipei noastre în creștere.

Dacă sunteți o adevărată „persoană de oameni”, cu o dorință de performanță și o dorință de a ajuta în mai multe moduri, s-ar putea să fiți exact ceea ce a recomandat medicul.

În calitate de agent în cadrul centrului nostru mixt de apeluri, veți fi responsabil pentru o varietate de sarcini legate de activitățile de call center atât de intrare, cât și de ieșire. Aceasta include gestionarea solicitărilor de rutină și complexe ale clienților de intrare, efectuarea de apeluri de vânzare de ieșire, efectuarea de sondaje de feedback, colectarea de opinii și oferirea de asistență tehnică pentru clienții noștri.

Responsabilități

Acest rol implică diverse responsabilități care se pot schimba zilnic, în funcție de nevoile noastre de intrare și de ieșire la momentul respectiv, inclusiv (dar nu numai):

  • Efectuarea de cercetări aprofundate și identificarea nevoilor clienților
  • Prezentarea în detaliu a portofoliului de produse și servicii ale companiei noastre
  • Interacțiunea cu clienții în timpul apelurilor primite
  • Abordarea întrebărilor, problemelor și preocupărilor clienților
  • Convingerea clienților vechi și noi să devină parteneri și să facă achiziții de la noi
  • Efectuarea de apeluri de telemarketing pentru a ne promova produsele și serviciile
  • Furnizarea de asistență tehnică pentru produsele și serviciile noastre
  • Profitând de oportunitățile de upselling și cross-selling atunci când acestea apar

Cerințe și competențe

Acest rol este în contact cu clienții și va avea de multe ori de-a face cu factori de decizie cheie, astfel încât următoarele competențe sunt obligatorii:

  • Flexibilitatea de a trece rapid și des de la o sarcină la alta
  • Abilități excelente de comunicare
  • Persuasiune și proactivitate
  • Empatie și centrare pe client
  • Competențe analitice
  • Atitudine orientată spre date
  • Capacitatea de a gestiona schimbările cu aplomb
  • Foarte organizat și foarte bun în gestionarea timpului
  • O atitudine pozitivă, de tip „pot face”.

Competențe și cerințe prioritare

Următoarele elemente nu sunt obligatorii pentru a aplica, dar ne-ar plăcea să vedem următoarele:

  • Experiență de lucru cu (nume software pentru call center)
  • O experiență dovedită în roluri de call center outbound sau inbound (sau ambele)
  • Cunoștințe de (echipamente tehnice sau produse conexe)

Cum să vă dați seama dacă vă potriviți perfect

Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră dacă:

  • Sunteți pasionat de (industrie)
  • Sunteți foarte sociabil și sociabil
  • Ești dornic să îți demonstrezi valoarea
  • Crezi în munca etică și bine făcută
  • Știi pe de rost cele 7 principii de persuasiune ale lui Cialdini
  • Sunteți întotdeauna fericit să jucați un rol secundar
  • Știți cum și când să profitați de oportunitățile de afaceri

Șablon de descriere a postului de Call Center offshore

Prezentare generală la nivel înalt

Suntem în căutarea următorului nostru agent Call Center Offshore.

Dacă ești o adevărată „persoană de oameni”, cu abilități excelente de vorbire și scriere în limba engleză și cu o pasiune pentru a ajuta clienții să găsească soluții rapide și eficiente, atunci te vrem în echipa noastră.

În calitate de Agent Offshore, veți fi responsabil pentru preluarea apelurilor din (zonă/regiune), îndrumarea clienților noștri prin întrebările lor și menținerea standardelor noastre ridicate de satisfacție a clienților.

Responsabilitățile dumneavoastră

Vă puteți aștepta ca activitățile dvs. zilnice să includă (dar nu se limitează la) următoarele:

  • Răspunderea la apelurile primite de la clienții existenți și potențiali clienți noi
  • Ajutând compania noastră să își îndeplinească misiunea de suport, care constă în a oferi asistență pentru clienți 24/7, durabilă și etică
  • Identificarea și abordarea punctelor de durere ale clienților
  • Promovarea și vânzarea cu succes a produselor și serviciilor noastre
  • Furnizarea de asistență tehnică pentru (numele produsului) clienților într-un mod prietenos și eficient
  • Menținerea unei cunoașteri actualizate a ofertelor noastre de produse, precum și a tendințelor și schimbărilor din industrie

Cerințe și competențe

Acesta este un rol de contact cu clienții, cu o mare autonomie, astfel încât următoarele competențe sunt obligatorii:

  • Abilități excelente de comunicare
  • Empatie și abilități de ascultare
  • Familiaritate cu CRM și alte instrumente de call center
  • Angajamentul față de satisfacția clienților
  • Abilități foarte eficiente de gestionare a timpului și de multitasking
  • Răbdare, sârguință și dorința de a ajuta
  • Învățătură rapidă (în special în (industria noastră)
  • Cunoștințe de (echipamente tehnice sau produse conexe)

Competențe și cerințe prioritizate

Următoarele elemente nu sunt obligatorii pentru a aplica, dar ne-ar plăcea să vedem următoarele:

  • Experiență de lucru cu (nume software call center) și instrumente similare
  • O experiență dovedită în roluri de servicii pentru clienți
  • Cunoașterea fluentă a (altă limbă)

Cum să vă dați seama dacă vă potriviți perfect

Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră dacă:

  • Doriți să lucrați într-un mediu dinamic și global
  • Sunteți un lucrător independent și aveți experiență de lucru la distanță
  • Ești pasionat să ajuți oamenii să rezolve probleme
  • Aveți cunoștințe despre (industria noastră)

Cum să angajezi cei mai buni angajați

Găsirea și angajarea de talente bune poate face diferența în ceea ce privește performanța generală a centrului dumneavoastră de apeluri. Nu numai că vă doriți ca echipa dumneavoastră să își atingă obiectivele, dar doriți, de asemenea, ca aceasta să se dezvolte într-o unitate unită în timp.

Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să găsiți și să fixați cei mai buni candidați:

Recrutare

Există multe site-uri web pe care le puteți folosi pentru a căuta talente, dar cât de eficiente sunt acestea pentru dumneavoastră depinde de faptul dacă puteți sau nu găsi candidați calificați fără a fi nevoiți să sortați nenumărate aplicații irelevante. LinkedIn, Indeed și Monster Jobs tind să fie opțiuni excelente. De asemenea, puteți lua în considerare târgurile de locuri de muncă, agențiile, rețelele sociale, software-ul de recrutare și chiar recomandările angajaților.

Interviuri

Realizarea unor interviuri de succes este o parte artă și o parte știință. Asigurați-vă că v-ați făcut temele din timp, astfel încât să vă prezentați cu o listă de întrebări relevante pentru postul respectiv. De asemenea, trebuie să aduceți o atitudine pozitivă și o înțelegere deplină a profilului pe care îl căutați.

Printre întrebările importante de la interviu care trebuie puse la angajarea agenților de call center (de toate tipurile) se numără următoarele:

  • Care este experiența dumneavoastră cu (software pentru call center) și alte instrumente similare?
  • Puteți descrie un moment în care ați reușit să realizați o vânzare suplimentară fără cusur a unui produs sau serviciu?
  • Poți descrie un moment în care ai reușit să faci o vânzare după ce părea că nu există nicio șansă?
  • Cum vă descurcați cu clienții dificili și cu problemele tehnice neașteptate în timpul unui apel?
  • Ce tehnici folosiți pentru a facilita înțelegerea clienților atunci când le furnizați instrucțiuni tehnice?
  • Care credeți că sunt cele mai esențiale caracteristici ale unui agent de call center de succes?

Semnarea

După ce ați realizat suficiente interviuri pentru a ști pe cine doriți să angajați, următorii pași includ conceperea unui contract, finalizarea detaliilor rolului, negocierea salariului și a beneficiilor, stabilirea datei de începere, prezentarea unei oferte și semnarea acesteia.

Desigur, toate acestea sunt mai ușor de spus decât de făcut, dar cel puțin puteți lua un avans furând una sau toate descrierile de posturi de mai sus.

Sursa

Lasă un comentariu