Este apelarea în cloud potrivită pentru afacerea dumneavoastră? Probabil

Este apelarea în cloud potrivită pentru afacerea dumneavoastră? Probabil

Apelarea în cloud – cunoscută și sub numele de telefonie – ar putea fi cea mai bună configurație a sistemului de telefonie pentru afacerea dvs. dintr-o listă lungă de motive. Este flexibilă, ieftină și nu necesită multe echipamente sau cunoștințe tehnice.

Dar apelarea în cloud nu este o soluție universală. Mai degrabă, este o opțiune care poate funcționa bine pentru o mulțime de oameni din lumea centrelor de apeluri.

Citiți mai departe și aflați de ce apelarea în cloud ar putea fi sistemul de telefonie de care aveți nevoie pentru call center-ul dumneavoastră.

Cloud vs VoIP vs UCaaS vs PBX

Apelarea în cloud este o tehnologie care vă permite să efectuați și să primiți apeluri telefonice pe internet. În loc să folosești linii telefonice tradiționale, toate apelurile sunt direcționate printr-o rețea cloud.

Telefonia este confundată frecvent cu alți termeni, cum ar fi VoIP, UCaaS și chiar PBX. Iată cum să distingem toți acești termeni.

  • VoIP este acronimul pentru Voice over Internet Protocol. Este o tehnologie care folosește internetul pentru a efectua apeluri telefonice, dar are nevoie de un comutator fizic pentru a fi instalat într-un birou. Toate apelurile sunt direcționate prin acel comutator folosind o conexiune de internet în bandă largă. Apelurile în cloud, pe de altă parte, nu au nevoie de acel comutator fizic. În schimb, apelurile sunt direcționate prin intermediul serverelor cloud.
  • UCaaS reprezintă Unified Communications as a Service (Comunicații unificate ca serviciu). Este o întreagă platformă cu tehnologii și servicii care permite întreprinderilor să efectueze tot felul de comunicări, cum ar fi apeluri în cloud, mesagerie vocală și multe altele prin internet.
  • PBX este acronimul pentru Private Branch Exchange. Este tehnologia tradițională a centrelor de apeluri utilizată înainte de apariția internetului. Acesta constă într-o centrală fizică care direcționează apelurile primite către extensia corectă.

6 motive pentru a alege apelarea în cloud pentru afacerea dvs.

Unele dintre cele mai importante motive pentru a alege apelarea în cloud includ:

Eficiența costurilor

Telefonia în cloud este una dintre cele mai economice modalități de a gestiona un call center. Pentru că nu aveți nevoie de hardware sau chiar de o locație fizică, puteți economisi mulți bani și îi puteți investi în alte aspecte ale afacerii dumneavoastră. În plus, apelurile internaționale sunt mult mai ieftine cu apelarea în cloud decât cu liniile telefonice tradiționale.

Scalabilitate

Dacă doriți un sistem de call center care să crească odată cu dumneavoastră, optați pentru apelarea în cloud. Nu este nevoie de instalări sau actualizări costisitoare – cu excepția unei actualizări a serviciilor cloud, care este mai ușor și mai ieftin de pus în aplicare decât orice fel de actualizări fizice pe care le-ar putea necesita alte sisteme.

Securitate și recuperare în caz de dezastru

Telefonia în cloud este sigură. Există, desigur, o diferență între securitatea extremă a cloud-ului privat și cea a cloud-ului public. În plus, convorbirea în cloud facilitează recuperarea în caz de dezastru, deoarece puteți accesa sistemul telefonic de pe orice dispozitiv, chiar dacă biroul nu este utilizabil sau nu este la îndemână.

Fiabilitate

Apelarea în cloud este mai fiabilă atunci când au loc evenimente precum dezastrele naturale. Aceste evenimente ar putea afecta liniile telefonice tradiționale și chiar VoIP direct prin intermediul hardware-ului. Apelarea în cloud oferă o soluție mult mai constantă și mai fiabilă.

Flexibilitate

Tehnologiile cloud sunt suficient de flexibile pentru a fi o opțiune excelentă pentru toate tipurile și dimensiunile de întreprinderi. Tehnologia de apelare în cloud public poate fi o opțiune viabilă pentru o afacere mai mică, în timp ce telefonia în cloud privat va funcționa mai bine pentru întreprinderile mari cu nevoi complexe.

Facilitatea de a lucra la distanță

Nu se poate nega faptul că munca de la distanță este în creștere, iar mulți candidați la un loc de muncă caută opțiuni flexibile de lucru de la domiciliu. Dacă doriți să atrageți cele mai bune talente, este important să vă asigurați că sistemele dvs. vor susține munca la distanță. Telefonia în cloud poate fi, de asemenea, un plus important pentru compania dvs. dacă doriți să faceți angajări în străinătate sau să acoperiți diferite fusuri orare.

Provocări și riscuri de care trebuie să fiți conștienți în ceea ce privește telefonia în cloud

Apelarea în cloud nu este imună la anumite probleme. Dacă aveți în vedere telefonia în cloud pentru afacerea dumneavoastră, trebuie să fiți conștient de provocările pe care le ridică.

Iată câteva dintre cele mai frecvente riscuri care vin odată cu apelarea în cloud.

Deveniți dependent de conexiunea la internet

Depindeți de conexiunea dvs. la internet dacă doriți să vă gestionați activitățile de call center de la distanță prin intermediul telefoniei în cloud. Apelarea în cloud oferă backup și redirecționare în cazul în care conexiunea la internet este proastă, dar este un remediu temporar în multe cazuri. Pentru a utiliza telefonia în cloud, trebuie să vă asigurați că conexiunea dvs. la internet este consistentă.

Pentru a vă limita dependența de conexiunea la internet, puteți configura o conexiune de date de rezervă. Sau, puteți utiliza apelarea în cloud doar pentru munca la distanță și să mențineți și alte sisteme de apelare.

Latența poate fi o problemă

Sughițurile internetului pot cauza probleme de latență atunci când se utilizează telefonia în cloud. Aceasta nu este întotdeauna o problemă majoră și o puteți rezolva cu ușurință odată ce înțelegeți de unde provine latența. Totuși, ca o bună practică, trebuie să vă asigurați că viteza conexiunii dvs. la internet este de top pentru a evita astfel de probleme.

Riscuri de securitate

Sigur, apelarea în cloud este sigură. Cu toate acestea, dacă optați pentru telefonia în cloud, trebuie să știți că există probleme de securitate specifice legate de gestionarea apelurilor telefonice pe internet. Ar trebui să fiți pregătit să preîntâmpinați și aceste probleme.

Agenții dvs. au nevoie de echipamente de rețea bune

Indiferent unde se află, agenții dvs. au nevoie de echipamente de rețea și de furnizori de internet buni. Ar trebui să fiți pregătit să acoperiți costul unor instrumente și software fiabile și actualizate. Cercetarea vitezelor medii de internet la nivel mondial și în diferite locații din zona dvs. vă va ajuta să angajați oameni din locații cu viteze rapide de internet.

Cazurile (rare) în care apelarea în cloud nu este pentru dvs.

Apelarea în cloud este o opțiune excelentă pentru majoritatea întreprinderilor – nu pentru toate, însă. Iată câteva situații în care apelarea în cloud s-ar putea să nu fie potrivită.

Aveți un sistem de telefonie existent la fața locului

Dacă aveți deja în funcțiune un sistem de telefonie care funcționează perfect pentru afacerea dvs. și nu acceptați apeluri internaționale, un sistem cloud ar putea reprezenta un cost suplimentar pe care nu doriți să îl suportați.

Vă ocupați de produse fizice cu asistență la fața locului

Dacă vă ocupați de produse fizice și suportul trebuie să fie la fața locului în cea mai mare parte a timpului, ar putea fi mai ușor să aveți un sistem de telefonie la fața locului, care poate gestiona comunicarea mai rapid.

Aveți o afacere locală

Dacă afacerea dvs. este foarte mică și deservește o populație locală, cu o echipă care lucrează exclusiv la birou, nu veți beneficia de utilizarea unui sistem de telefonie în cloud. Ar putea face lucrurile mai flexibile și mai scalabile, dar dacă nu aveți planuri de extindere, ați putea amâna pentru o vreme apelarea în cloud.

Cum să începeți cu telefonia în cloud

Sunteți gata să începeți cu apelarea în cloud?

Citiți mai multe despre alegerea noastră de top în materie de telefonie în cloud și despre alte sisteme de telefonie în cloud excelente, mai întâi. De acolo, veți afla mai multe despre cele mai bune opțiuni și despre cum să le puneți în funcțiune rapid.

Sursa