Vrei să începi pur și simplu? Construiți un site de comerț electronic cu Bluehost și WooCommerce pentru doar 9,95 $ pe lună.
Orice afacere online de succes începe și se termină cu un site web excelent. Dacă nu ați mai făcut unul până acum, nu lăsați asta să vă oprească. La urma urmei, prima dvs. vânzare nu se va întâmpla de la sine – iar cumpărăturile online sunt standard și comune pentru majoritatea categoriilor de produse.
Intrarea în industria comerțului electronic acum este șansa dumneavoastră de a câștiga o parte din profiturile în creștere. Cu cât începeți mai repede, cu atât mai repede vă puteți stabili brandul și vă puteți face cunoscut.
Cu instrumentele disponibile astăzi pe piață, construirea site-ului dvs. de comerț electronic este mai ușoară și mai intuitivă ca niciodată.
Cel mai popular constructor de site-uri de comerț electronic din lume este WooCommerce. Utilizarea acestuia este gratuită, dar necesită găzduire web și un site WordPress.
Vă vom arăta cum să obțineți cea mai bună ofertă de găzduire web, să instalați WordPress cu un singur clic și să vă lansați propriul site WooCommerce chiar astăzi.
7 pași pentru a crea un site de comerț electronic
Crearea unui site de comerț electronic este ușoară. Trebuie doar să urmați instrucțiunile pas cu pas de mai jos:
- Înscrieți-vă cu un constructor de comerț electronic
- Creați-vă un site WordPress
- Conectează site-ul tău WordPress cu WooCommerce
- Ajustați setările site-ului dvs. de comerț electronic
- Adăugați produsele pe care doriți să le vindeți
- Adăugați plugin-uri și conținut suplimentar pentru a stimula conversiile
- Faceți ca site-ul dvs. de comerț electronic să fie public


Părțile ușoare ale creării unui site de comerț electronic
Există atât de multe oportunități de a prospera și de a reuși în lumea comerțului electronic. Consumatorii din întreaga lume au adoptat deja confortul cumpărăturilor online, iar pentru mulți oameni a devenit noua normalitate.
Acest lucru înseamnă că există deja o bază vastă de clienți care sunt dispuși să vă cumpere lucrurile.
Puteți chiar să vă vindeți produsele către consumatorii internaționali dacă vă asociați cu curierii și soluțiile de îndeplinire potrivite. Nu există practic nicio barieră geografică atunci când vindeți online.
Este chiar posibil să vindeți produse prin intermediul magazinului dvs. de comerț electronic fără să atingeți vreodată inventarul. Dacă începeți o afacere de dropshipping, tot ce trebuie să faceți este să gestionați site-ul web, iar furnizorii dvs. pot expedia produsele direct către clienții dvs.
Concentrează-te doar pe realizarea unui site care să fie bine optimizat pentru utilizatori. Dacă vindeți produse de înaltă calitate și oferiți un serviciu excelent pentru clienți, toate celelalte lucruri se vor rezolva de la sine.
Costuri reduse pentru crearea site-ului dvs. de comerț electronic


Mulțumită tuturor constructorilor de site-uri web de pe piață, realizarea unui site de comerț electronic nu a fost niciodată mai ușoară. Platforme precum Bluehost, WordPress, Wix și Squarespace sunt doar câteva dintre opțiunile care simplifică acest proces.
Pentru a începe aici este la fel de simplu ca și cum ați crea un cont și ați selecta un plan.
Cel mai bun lucru este că aceste planuri sunt foarte accesibile. Puteți avea un nou site de comerț electronic funcțional în câteva ore pentru doar 3,99 dolari pe lună folosind WordPress + Bluehost. Puteți oricând să faceți upgrade la un abonament mai puternic sau la un nivel mai puternic pe măsură ce afacerea dvs. crește în timp.
Crearea site-ului dvs. de comerț electronic


Cu Bluehost și WooCommerce, puteți începe în doar câteva clicuri. Trebuie doar să instalați WordPress și să adăugați pluginul WooCommerce. Acest lucru vă permite să creați un magazin online fără a fi nevoie să angajați un designer web sau să codificați ceva pe cont propriu.
WooCommerce vă permite să adăugați funcționalitate de comerț electronic la orice site WordPress. Este cel mai simplu mod de a vinde online dacă doriți să vă alimentați site-ul cu WordPress.
Personalizarea site-ului dvs. de comerț electronic


Utilizarea WordPress înseamnă, de asemenea, că veți avea acces la mii de teme care vă pot ajuta să construiți site-ul WordPress perfect. Puteți adapta totul în mod special la nevoile dvs. unice și vă puteți adapta gusturile potențialilor dvs. clienți.
Chiar dacă nu folosiți WordPress, puteți începe prin a alege o temă specifică comerțului electronic pe orice platformă pe care o folosiți.
Veți avea în continuare control total asupra modului în care arată și se simte site-ul dvs. Dar utilizarea unei teme sau a unui șablon este mult mai ușoară decât să pornești de la un ecran alb.
Părțile dificile ale creării unui site de comerț electronic
Crearea și lansarea site-ului de comerț electronic este ușoară. Dar succesul în domeniul comerțului electronic poate fi o provocare.
Dacă site-ul dvs. durează prea mult să se încarce sau dacă are imagini de calitate scăzută ale produselor, veți pierde oportunități de vânzare. De asemenea, site-ul dvs. de comerț electronic ar trebui să fie prietenos cu dispozitivele mobile și să aibă o navigare fără probleme.
De asemenea, trebuie să luați în considerare cât de demn de încredere este site-ul dvs. pentru noii vizitatori. Unii oameni ar putea ezita să cumpere dacă sunteți o companie nouă și nu au auzit niciodată de dumneavoastră.
Stabilirea încrederii necesită dovezi din partea unei terțe părți că site-ul dvs. este sigur prin lucruri precum certificatele SSL și mărcile de încredere pentru autentificarea securității. Oamenii nu vă vor da detaliile cardului de credit sau informațiile personale dacă au impresia că site-ul dvs. nu este demn de încredere.
Procesarea plăților și logistica de expediere sunt alte provocări comune în comerțul electronic. Dincolo de expediere, gestionarea retururilor poate fi, de asemenea, un coșmar logistic dacă nu planificați din timp.
Potrivit Forbes, rata medie de returnare în comerțul electronic este de 16%. Și asta nu e tot – un procent uriaș de 58% dintre consumatorii din SUA cumpără produse online cu intenția de a le returna.
Pe scurt, dacă nu țineți cont de retururi atunci când vă stabiliți prețurile și calculați marjele, s-ar putea să aveți de-a face cu pierderi.
Fiecare consumator are o preferință de plată diferită. Așadar, dacă site-ul dvs. nu oferă metodele lor preferate, aceștia ar putea ajunge să renunțe la achiziție. De exemplu, dacă magazinul dvs. online acceptă doar plăți prin PayPal, iar clientul dvs. dorește să plătească folosind un card de credit, este posibil să nu vă cumpere produsul.
Magazinele de comerț electronic se bazează de obicei pe terți pentru expediere, ceea ce creează mult spațiu de eroare. În timp ce problemele de expediere și bunurile deteriorate pot fi în afara controlului dvs., este totuși o reflectare slabă a mărcii dvs. în ochii clientului.
Furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți este o necesitate, ceea ce poate fi dificil atunci când sunteți la început. Va trebui să răspundeți cât mai repede la întrebările și solicitările clienților, ceea ce probabil înseamnă că va trebui să obțineți un software dedicat serviciului clienți.
După ce magazinul tău va fi activ, va trebui în continuare să îți comercializezi produsele și să cauți modalități unice de a te diferenția de concurență. Acest lucru necesită, de obicei, unele reclame plătite și nu există nicio garanție că veți începe să obțineți vânzări imediat.
Pasul 1: Înscrieți-vă cu un constructor de comerț electronic
Înainte de a avea un site de comerț electronic, aveți nevoie de un cont de comerț electronic.
Acesta este un pas crucial, în care veți lua tone de decizii importante. Trebuie să alegeți un constructor de site-uri web de încredere, să vă decideți asupra unui nume de domeniu și să vă creați contul.
O greșeală comună pe care o fac mulți vânzători de comerț electronic este să se grăbească în luarea acestor decizii aparent nesemnificative. Nu fiți unul dintre ei.
Nu vă grăbiți, cântăriți argumentele pro și contra și apoi faceți plata finală.
Vă recomandăm să folosiți găzduirea WooCommerce de la Bluehost. WooCommerce este un plugin WordPress care vă permite să creați un magazin online.
Este un pic mai scump decât găzduirea lor WordPress, dar vine cu tot ce aveți nevoie pentru a crea un magazin online.
Este complet personalizabil și securizat, vă oferă un certificat SSL și un nume de domeniu gratuit, ȘI vă oferă acces la instrumente WooCommerce excelente pentru a vă ajuta să construiți, să promovați și să începeți să vindeți dintr-un magazin online sigur!
Să trecem la treabă.
Mergeți pe site-ul web al Bluehost
În primul rând, aveți nevoie de un cont la Bluehost. Vă veți configura contul WordPress în timpul procesului de înregistrare pentru pagina de găzduire WooCommerce a Bluehost.
Sfat: Urmați linkul de mai sus. Puteți merge la pagina de pornire Bluehost, dar nu am văzut întotdeauna opțiunea de găzduire WooCommerce disponibilă în meniul derulant.
Odată ajuns acolo, veți vedea diferitele planuri de tarifare pe care le au disponibile.


Cele două planuri sunt practic identice în ceea ce privește caracteristicile.
Dar dacă intenționați să vindeți prin intermediul unor piețe terțe, cum ar fi Amazon, Etsy sau eBay, veți avea nevoie de planul Magazin online + Piață. În caz contrar, planul Magazin online va fi în regulă dacă aveți de gând să vindeți doar prin intermediul pe site-ul dvs. WordPress folosind pluginul WooCommerce.
Maximizează-ți reducerile
După ce ați selectat un plan, vi se va cere să selectați pentru cât timp doriți să vă înscrieți. Opțiunile dvs. sunt plata în avans pentru 12 luni sau 36 de luni.
Cu cât vă înscrieți pentru o perioadă mai lungă, cu atât reducerea este mai mare și prețul de reînnoire va fi mai mic. De exemplu, planul pe 12 luni începe de la 9,95 dolari pe lună înainte de a se reînnoi la 26,99 dolari după primul an. Planul pe 36 de luni începe de la 12,95 dolari pe lună, ceea ce este puțin mai mare. Dar se reînnoiește la 25,99 dolari pe lună și nu va trebui să vă confruntați cu această creștere până în al patrulea an.
La sfârșitul zilei, planul pe 36 de luni este cel mai bun mod de a vă maximiza reducerea – care ajunge să vă economisească aproximativ 300 de dolari pe parcursul a trei ani, în comparație cu opțiunea pe 12 luni.
Vă recomandăm să vă înscrieți pentru cât mai mult timp posibil. Da, trebuie să plătiți în avans, dar economiile sunt semnificative în timp. Blocați rata promoțională scăzută cât mai mult timp.
Pasul 2: Creați-vă site-ul WordPress
Bluehost vă va solicita să vă configurați domeniul în timpul procesului de înregistrare. Acesta este inclus în toate pachetele Bluehost pentru WooCommerce.
Pur și simplu introduceți numele de domeniu dorit, iar Bluehost vă va anunța dacă acesta este disponibil. În caz contrar, va trebui să alegeți altceva.


Fiți inventivi cu ideile de nume de domenii. Gândiți-vă la cuvinte și fraze care au sens cu magazinul dvs. online.
Vă recomandăm extensiile de domenii .com, dar s-ar putea să aveți mai mult noroc cu o extensie diferită, cum ar fi .net sau .biz.
Pentru comerțul electronic, unele dintre cele mai noi extensii de domenii pot funcționa, de asemenea, foarte bine, cum ar fi:
- .store
- .gift
- .supply
- .shop
bluehost va afișa în mod automat alte opțiuni și extensii de domenii dacă cea pe care o doriți nu este disponibilă.
Chiar dacă nu plătiți acum pentru numele de domeniu, va trebui să îl reînnoiți anul viitor. Aceasta nu este o chestie Bluehost, ci doar modul în care funcționează domeniile.
Instalați WordPress + WooCommerce
Instalarea WordPress din tabloul de bord Bluehost este ușoară. Pur și simplu conectați-vă la contul dvs. și selectați Găzduire din meniul din partea stângă a ecranului. Apoi faceți clic pe Adaugă site și Instalați WordPress pentru a continua.


Vi se va solicita să creați un cont WordPress. Scrieți-vă numele de utilizator și parola, pentru că veți avea nevoie de ele din nou în scurt timp.
După aceea, puteți alege din oricare dintre temele WooCommerce gratuite. Aceste teme determină aspectul de bază al magazinului dvs. online, dar, bineînțeles, le puteți personaliza pentru a se potrivi cu marca dvs.
De-a lungul timpului, veți lucra cu diferite teme pentru a afla ce vă place. S-ar putea chiar să cheltuiți bani pe o temă plătită mai târziu.
Deocamdată, puteți alege o temă gratuită care arată bine sau puteți sări peste acest pas și terminați de configurat site-ul dvs. web. Puteți alege o temă nouă în orice moment.
În partea de jos a paginii, veți putea revizui toate detaliile. Verificați de două ori totul. Asigurați-vă că numele de domeniu este scris corect și că contul de e-mail este corect.
Din experiența noastră, Bluehost a avut nevoie de mai puțin de trei minute pentru a pune totul online.
Pasul 3: Conectați-vă site-ul WordPress cu WooCommerce
Odată ce contul dvs. este pregătit, Bluehost vă duce la un nou ecran care vă ajută să finalizați configurarea site-ului dvs. Veți găsi ghiduri pentru activarea certificatului SSL, lansarea WordPress și instalarea WooCommerce.
Ar trebui să vă puteți conecta direct la contul WordPress cu credențialele pe care le-ați creat în ultimul pas.
Instalați pluginul WooCommerce
După ce vă aflați în tabloul de bord WordPress, va trebui să instalați WooCommerce. Trebuie doar să căutați WooCommerce în meniul de pluginuri din contul dvs. de WordPress și să faceți clic pe Install.
Configurarea nu ar putea fi mai ușoară. Trebuie doar să urmați instrucțiunile pentru a continua.


WooCommerce este unul dintre cele mai populare plugin-uri pentru transformarea unui site web WordPress de bază într-un magazin de comerț electronic cu drepturi depline – și nu fără motiv.
Este gratuit, ușor de utilizat și este o platformă open-source. De la paginile de produse la implementarea de portaluri de plată și până la calculul automat al taxelor, WooCommerce este un adevărat salvator pentru vânzătorii de comerț electronic.
Haideți să trecem la configurarea elementelor de bază ale noului dvs. magazin online.
Adăugați informațiile dvs. de bază
Aici veți introduce tot felul de informații legate de magazinul, industria, tipul de produs și afacerea dumneavoastră.


De la adresa dvs. până la industrie și până la tipul de produs pe care doriți să îl listați de partea dvs., va trebui să răspundeți la toate.
Alegeți tema pentru site-ul dvs. de comerț electronic
În acest moment, puteți continua să folosiți tema pe care ați ales-o la pasul 2 sau vă puteți răzgândi și puteți alege alta.
Vrem să continuăm cu Astra, așa că vom face clic pe Continuați cu tema mea activă.


Și asta e tot! Veți vedea acum o fereastră pop-up care vă urează bun venit în sediul online al magazinului dvs. WooCommerce.


Pasul 4: Reglați setările site-ului dvs. de comerț electronic
Această etapă se concentrează pe configurarea elementelor esențiale ale unui site de comerț electronic, inclusiv a gateway-urilor de plată, a opțiunilor de expediere și a calculării automate a taxelor.
Acum, acest lucru poate părea intimidant, dar chiar nu este. Aveți nevoie doar de îndrumarea potrivită, care este exact ceea ce vă oferă acest ghid.
Configurați opțiunile de plată
Faceți clic pe Configurați plățile în cadrul Pregătiți-vă să începeți să vindeți din tabloul de bord WooCommerce.


Selectați opțiunile de plată pe care doriți să le acceptați prin magazinul dvs: Stripe, Razorpay, PayU sau transfer bancar direct.
Procesul de configurare este foarte simplu și va trebui să vă conectați conturile respective cu site-ul dvs. după ce faceți clic pe Configurare. Nu uitați, Stripe vă va permite să acceptați plăți cu cardul de credit.


Puteți, de asemenea, să activați plata ramburs, dar asigurați-vă că ați pus la punct logistica. PayPal este o altă opțiune.
Pentru mai multe informații, consultați recenziile noastre despre cele mai bune metode de plată pentru site-ul dvs. de comerț electronic.
Configurați ratele de impozitare
Făcând clic pe Configurare taxă din tabloul de bord WooCommerce vă permite să configurați ratele de impozitare plătibile de către clienții dumneavoastră. Faceți clic pe Configurare.


Veți fi apoi direcționat către pagina Taxe în care puteți configura ratele standard de impozitare, printre alte opțiuni fiscale.


Configurați opțiunile de expediere
Pentru a adăuga opțiuni de expediere, selectați Configurare expediere din lista de opțiuni afișate în tabloul de bord WooCommerce.


În timp ce WooCommerce va recunoaște automat zona în care vă aflați, puteți alege tarifele de expediere. Mai mult, puteți fie să stabiliți un preț fix pentru fiecare zonă, fie să îl stabiliți ca fiind gratuit.
După ce ați terminat, faceți clic pe Termină sarcina.


Personalizați-vă site-ul dvs. de comerț electronic
Distingeți-vă de concurență prin crearea unei pagini de start personalizate, încărcarea logo-ului companiei dvs. și adăugarea unui anunț al magazinului. Faceți acest lucru făcând clic pe Personalizați-mi magazinul pe tabloul de bord WooCommerce.
WooCommerce vă permite să personalizați tot ceea ce apare pe site-ul dvs. web. Așa că nu trebuie să vă faceți niciodată griji cu privire la restricționarea laturii dvs. creative.
Faceți clic pe Completați sarcina după ce sunteți mulțumit de cum arată totul.


Pasul 5: Adăugați produsele pe care doriți să le vindeți
Nu are sens să ai un site de comerț electronic dacă nu ai nimic de vândut. Tocmai de aceea, următorul pas este să adăugați produsele pe care doriți să le vindeți.
Selectați Produse din meniul lateral din stânga al WordPress, urmat de Adaugă nou.


În această etapă, aveți o pânză albă.
Veți completa numele, prețul și descrierea produsului și veți seta categoria produsului. De asemenea, puteți adăuga imagini ale produsului, precum și orice imagini suplimentare din galerie.
Pe lângă cele de mai sus, veți găsi și alte file: General (cel în care vă aflați în prezent), Inventar (urmăriți inventarul și adăugați SKU-uri), Livrare (dimensiunile produsului și costurile de expediere), Produs legat (produse complementare pentru upselling) și Atribute (dimensiune, culoare etc.)
Pentru mai multe informații despre modul în care funcționează categoriile de produse și alte atribute, consultați acest articol ghid detaliat de la WooCommerce.
Faceți clic pe Publică când este gata.


Dacă faceți clic pe Toate produsele de la Produse în bara de meniu laterală, veți găsi lista de produse împreună cu exemplele anterioare.


Iată o listă de verificare rapidă pentru a vă asigura că adăugați produsele corect înainte de a apăsa Publish.
- Scrieți titlul produsului.
- Introduceți descrierea lungă a produsului și descrierea scurtă a produsului pe care doriți să îl încărcați. Încercați să încorporați cuvinte SEO pentru a vă poziționa mai bine în SERPs.
- Adăugați imaginile produsului.
- Încărcați produsul în tabloul de bord WordPress.
- Organizați fiecare produs pe categorii pentru a păstra totul organizat.
Pasul 6: Adăugați plugin-uri și conținut suplimentar pentru a stimula conversiile
Ați făcut totul în acest punct pentru a crea un nou site de comerț electronic. În continuare, discutăm despre tacticile care vă pot ajuta să aduceți mai mult trafic pe site-ul dvs. web și, la rândul său, să obțineți mai multe venituri.
Instalați plugin-uri
Este posibil să fi observat deja fila Jetpack din bara de meniu a WordPress.


Puteți activa acest plugin, împreună cu alte câteva pluginuri, cum ar fi Yoast SEO, Securi și Site Reviews – toate acestea vor funcționa excelent pentru a activa configurațiile de plată și a automatiza taxele, pentru a implementa cele mai bune practici SEO, pentru a spori securitatea și, respectiv, pentru a adăuga dovezi sociale.
Consultați ghidul nostru cu cele mai bune pluginuri WordPress pentru mai multe recomandări.
Iată cum puteți instala și activa pluginurile:
- Faceți clic pe Plugin-uri din bara de meniu laterală, urmată de Adaugă nou.


- Introduceți numele pluginului pe care doriți să îl instalați în bara de căutare și apăsați Enter.


- Faceți clic pe butonul Instalați acum sau Activați pentru a adăuga plugin-ul la site-ul dvs. web.


Asistentul de configurare al WooCommerce va prelua apoi de aici, ghidându-vă prin restul procesului de configurare.
Adăugați conținutul necesar
După ce ați rezolvat problema plugin-urilor, următorul obiectiv ar trebui să fie adăugarea de conținut relevant pe site-ul dvs. de comerț electronic. Acest lucru include următoarele:
- Copia UX sau Microcopy (CTA-uri, mesaje de eroare, texte de navigare). Fiecare cuvânt contează aici, așa că vă recomandăm să nu vă grăbiți și să scrieți cu atenție. De exemplu, „Cumpărați acum” poate suna prea insistent dacă se află la începutul etapei de cumpărare. Ceva mai subtil, cum ar fi „Aflați mai multe”, ar putea fi mai potrivit. Depinde de obiectivele dvs. și de locul în care se află clientul în procesul de cumpărare.
- Descrieri de produse. După cum am menționat, ar trebui să luați inițiativa și să scrieți descrieri de produse optimizate pentru SEO. Dar, pe lângă asta, ar trebui să o structurați corect și să vă asigurați că este descriptivă. Vă recomandăm să folosiți bullet points pentru a separa informațiile tehnice de proză.
- Despre noi. Mai ales în cazul unui site nou, clienții vor dori să afle mai multe despre dumneavoastră și despre companie. Un text excelent al paginii „Despre noi” spune povestea dvs. și a afacerii dvs., inclusiv viziunea dvs. Clienților le place să știe mai multe despre oamenii din spatele unui brand.
- Pagina de contact. Aveți neapărat nevoie de o pagină de contact, unde orice client poate ajunge cu întrebări sau dacă are nevoie de asistență. Poate fi foarte simplă, cu câmpuri pentru un nume, o adresă de e-mail și un mesaj. Puteți găsi cu ușurință plugin-uri gratuite pentru pagina de contact sau puteți crea unul propriu.
În funcție de complexitatea selecției de produse, este posibil să doriți să adăugați alte câteva pagini de conținut. De exemplu, dacă doriți să subliniați faptul că oferiți retururi sau o garanție de returnare a banilor pentru produsele dvs., o idee bună este să aveți o pagină care să explice regulile pentru aceste elemente.
Pentru site-urile cu un număr mare de produse, poate doriți să le sortați pe categorii. Pagina de categorie vă oferă șansa de a explica contextul produselor într-un mod ceva mai detaliat decât o simplă descriere a produsului. În cazul în care categoriile de produse au unele aspecte unice, o pagină de categorie este un loc bun pentru a evidenția aceste aspecte.
Pasul 7: Faceți ca site-ul dvs. de comerț electronic să fie public
Sunteți mulțumit de felul în care arată, funcționează și se simte site-ul dvs. web? Atunci este timpul să îl faceți public și să începeți să vindeți!
Lansarea site-ului dvs.
Mergeți la Setări din bara laterală a WordPress, apoi faceți clic pe Confidențialitate.


Primul lucru este să vă aranjați setările de confidențialitate. O politică de confidențialitate este un aspect crucial al fiecărui site web – de comerț electronic sau nu. De fapt, WordPress nu vă va permite să faceți public decât dacă alegeți o pagină de politică de confidențialitate. Din fericire, există deja un șablon, dar îl puteți, de asemenea, edita sau redacta propria dvs. pagină.
În cele din urmă, asigurați-vă că toate elementele esențiale ale site-ului dvs. web – pagina de pornire, pagina de contact, pagina despre, și orice alt conținut – sunt toate setate și arată așa cum doriți.
În cele din urmă, faceți clic pe Lansați site-ul dvs..


Felicitări! Aveți site-ul dvs. de comerț electronic funcțional!
Înscrieți-vă acum la Bluehost.
Monitorizare și actualizare
Responsabilitățile dvs. nu se termină atunci când site-ul web este publicat. Funcționarea unui magazin de comerț electronic de succes necesită o monitorizare constantă, în special în primele etape.
Deși site-ul dvs. nu va fi niciodată perfect, trebuie să luați toate măsurile posibile pentru a vă optimiza site-ul pentru conversii.
Acordați atenție analizelor cheie, cum ar fi rata de respingere, abandonarea coșului de cumpărături, timpul de încărcare a paginii, valoarea medie a comenzii, conversiile și multe altele. Acest lucru vă va ajuta să determinați ce pagini sau produse de pe site-ul dvs. trebuie îmbunătățite.
De exemplu, s-ar putea să descoperiți că site-ul dvs. are o rată foarte mare de adăugare la coș, dar că 70% dintre acești vizitatori își abandonează coșul de cumpărături atunci când li se cere să aleagă o opțiune de expediere. Acest tip de informații este extrem de valoros și vă poate determina să oferiți transport gratuit sau opțiuni de transport suplimentare.
Puteți, de asemenea, să experimentați cu diferite elemente de design și de navigare pe site-ul dvs. de ecommerce. Modificările subtile pot îmbunătăți semnificativ experiența utilizatorului și pot duce la mai multe conversii și venituri.
Atunci când site-ul dvs. intră pentru prima dată în funcțiune, ar trebui să verificați dacă totul funcționează așa cum a fost prevăzut. Uneori, magazinele noi de comerț electronic au butoane rupte, imagini care nu se încarcă sau pagini de produse invalide. Identificarea acestora cât mai curând posibil va oferi o experiență de cumpărături mai ușoară pentru clienții dvs. și va îmbunătăți modul în care site-ul dvs. este clasificat pentru factorii SEO.