Aici este atunci când site web Breadcrumbs ajuta de fapt vizitatorii dvs.

Aici este atunci când site web Breadcrumbs ajuta de fapt vizitatorii dvs.

Asemănător nivelurilor de directoare dintr-un sistem de operare, breadcrumbs sunt instrumente secundare de navigare care ajută utilizatorii vizitatori să își identifice poziția curentă pe site-urile web, aplicațiile mobile și chiar unele sisteme offline.

O captură de ecran care evidențiază breadcrumbs pe site-ul web Best BuyO captură de ecran care evidențiază firicele de pâine de pe site-ul web Best Buy

Pe scurt, breadcrumbs pot ajuta atât motoarele de căutare, cât și utilizatorii umani să se orienteze pe site-ul dvs., dar nu este întotdeauna clar cât de important este să le includeți în design.

Din punct de vedere tehnic, ce sunt firimiturile de pâine de pe site?

Originea acestei utilizări particulare a breadcrumbs provine dintr-un basm vechi despre o pereche de frați (alias Hansel și Gretel) care lasă o urmă de firimituri de pâine pentru a se întoarce acasă după ce au fost lăsați să se descurce singuri într-o pădure înfricoșătoare pe timp de noapte.

Asemănător acestor firimituri de pâine, firimiturile de pâine din paginile web sunt folosite pentru a ilustra călătoria unui vizitator înapoi la pagina de start a unui site, indiferent de pagina pe care se află în acel moment. Ele oferă un colac de salvare constant în cazul în care utilizatorii se pierd vreodată.

De obicei, traseele breadcrumb sunt poziționate pe o linie orizontală chiar sub meniul principal de navigare al unui site web, oferind linkuri pe care se poate face clic, spațiu alb clar și simboluri text pentru a distinge între diferitele etape de-a lungul traseului.

Captură de ecran care demonstrează cele trei niveluri de breadcrumbs pe un site web de medicamente pentru animale de companie.Captură de ecran care demonstrează cele trei niveluri de breadcrumbs pe un site web de medicamente pentru animale de companie.

În prezent, aproape toate sistemele de operare populare cu o interfață grafică de utilizator (GUI) utilizează o formă de navigare prin traseu de directoare sau de fir de pâine pentru a facilita utilizatorilor navigarea prin directoare, dosare și fișiere.

Captură de ecran a unei interfețe grafice cu un traseu de directoareCaptură de ecran a unei interfețe grafice cu un traseu de directoare

În general, adăugarea de firimituri de pâine pe site-ul dvs. se poate face în două moduri principale:

  • Codificându-le manual sau implementând o abordare DIY similară
  • Prin instalarea unui plugin de la o terță parte, cum ar fi Yoast SEO și activarea breadcrumbs din cadrul instrumentului

Deși fiecare abordare are avantajele și dezavantajele sale, mulți dezvoltatori profesioniști folosesc instrumente și pluginuri pentru a crea și menține breadcrumbs în proiectele lor. În cele din urmă, nu este nevoie să reinventăm roata, deoarece majoritatea utilizatorilor finali se așteaptă la același format familiar.

Ținând cont de acest lucru, este esențial ca traseele breadcrumb-urilor dvs. să se citească de la stânga la dreapta, de preferință cu link-ul cel mai din stânga mergând către pagina principală a site-ului dvs. și cel mai din dreapta arătând locația curentă a utilizatorului. De asemenea, asigurați-vă că fiecare link din breadcrumb trail denotă un nivel separat în ierarhia site-ului dumneavoastră, începând de la cel mai înalt nivel până la cel mai mic.

Un model în 5 puncte al traseului breadcrumbUn model în 5 puncte al traseului de tip breadcrumb

Când este utilă navigarea breadcrumb?

De la apariția lor, traseele breadcrumb au devenit un instrument neprețuit care afectează mai multe aspecte ale experienței utilizatorului online (UX). În unele privințe, firicelele de pâine au depășit chiar și scopul lor inițial, influențând modul în care utilizatorii percep calitatea unui anumit site web – în special a celor care operează în spațiul de comerț electronic.

Mai jos sunt prezentate unele dintre cele mai importante beneficii ale utilizării traseelor breadcrumb pe site-urile și aplicațiile web.

Breadcrumbii îmbunătățesc capacitatea de regăsire a paginilor de pe site-ul dvs. web

Găsirea este o practică generală în designul UX care se referă la cât de ușor este pentru utilizatori să găsească ceea ce caută pe site-ul dvs. web.

Implementarea firimiturilor de pâine poate ajuta la solidificarea ierarhiei site-ului dvs. într-un mod care să pară mai intuitiv pentru utilizatorii dvs., îndemnându-i în mod eficient să se îndrepte în direcția corectă. Oferindu-le indicii vizuale despre locația lor actuală, îi ajutați să localizeze pagina următoare pe care doresc să o viziteze.

Breadcrumbs reduc rata de respingere a site-ului dvs.

Dacă un utilizator ajunge sau navighează pe o pagină care nu corespunde intenției sale inițiale, probabil că se va întoarce la pagina de pornire sau va părăsi site-ul pentru a căuta un răspuns în altă parte.

Un traseu breadcrumb încurajează utilizatorii să urce sau să coboare un nivel – sau chiar să sară între diferite niveluri din structura breadcrumb – în loc să abandoneze pagina.

În plus, dacă găzduiți un site web complex, cu diverse secțiuni, categorii și etichete, breadcrumb-urile vor facilita cititorilor dvs. găsirea a ceea ce caută. Numai acest lucru poate îmbunătăți foarte mult UX-ul și vă poate încuraja vizitatorii să rămână mai mult timp pe paginile dvs., scăzând astfel ratele de respingere și de abandon ale site-ului dvs.

Breadcrumbs reduc anxietatea abonaților

În cele mai multe cazuri, se știe că un traseu breadcrumb reduce anxietatea în rândul vizitatorilor, deoarece elimină necunoscutul și subliniază în mod clar pașii care stau la baza unui anumit proces. Aceasta include navigarea prin pâlcurile de abonament, procesarea retururilor și anularea unui abonament după expirarea unei perioade de probă gratuite.

Ca un exemplu, ClickFunnels utilizează o interfață foarte intuitivă pentru utilizatorii care decid să își anuleze abonamentele. Designul său are trei pași simpli, cu instrucțiuni clare despre cum să ajungi acolo și ce trebuie să faci, fără să pierzi niciun moment.

Captură de ecran cu breadcrumbs Clickfunnels în secțiunea Account (Cont)Captură de ecran a breadcrumbs Clickfunnels în secțiunea Cont

Bineînțeles, aceasta nu este cea mai răspândită formă de navigare cu firul de pâine, dar folosește structura de bază a traseului firului de pâine pentru a informa clienții existenți cu privire la pașii și efortul necesar pentru a completa formularul fără a întâmpina piedici sau a efectua acțiuni nedorite.

Odată ce utilizatorii intră în pâlnie, breadcrumb trail va servi drept motivator vizual pentru a-i îndemna să completeze formularul. Aceasta este o practică bună atât pentru a atrage noi utilizatori să se înscrie, cât și pentru a le permite utilizatorilor să se dezaboneze fără luptă. Un UX prost la ieșire îi poate determina pe oameni să uite să se mai întoarcă, chiar dacă se gândeau să o facă.

Breadcrumbs sunt numai argumente pro și aproape deloc contra

Breadcrumbs ocupă foarte puțin spațiu pe un site web și pot fi implementate rapid (fie manual, fie cu ajutorul unui plugin de la o terță parte).

De asemenea, spre deosebire de alte elemente de site, cum ar fi butoanele hover, anteturile și imaginile eroilor, elementul de traseu breadcrumb a rămas în mare parte identic în ultimele două decenii – începând de la începuturile sale până la epoca web2. Este probabil să persiste și în web3 dacă lucrurile continuă să se dezvolte așa cum se așteaptă.

Oricum, având în vedere că breadcrumbs nu și-au schimbat aspectul vizual de mult timp, ele sunt imediat recognoscibile și oferă utilizatorilor o funcționalitate imediată. În același timp (având în vedere că aspectul lor nu s-a schimbat de o veșnicie), aproximativ o treime dintre utilizatori nici măcar nu le mai acordă atenție.

Cât de importante sunt firimiturile de pâine pentru magazinele de comerț electronic?

Durata medie a atenției unui om se situează în prezent la aproximativ opt secunde, așa că, dacă nu puteți face o impresie de durată asupra potențialilor clienți pentru a vă cumpăra produsele în acest interval de timp, vă puteți aștepta să pierdeți vânzări în favoarea concurenței.

De aceea, este important să folosiți breadcrumbs pe site-ul dvs., deoarece acestea îi ajută pe cumpărători să găsească ceea ce caută rapid și fără prea multă fricțiune. Dacă cumpărătorii au vreodată senzația că s-au rătăcit pe site-ul dvs., ei pot folosi traseul de firimituri de pâine pentru a identifica unde se află, unde vor să ajungă și care este cea mai rapidă cale de a ajunge acolo.

Exemplu de captură de ecran de breadcrumbs pe site-ul eBayExemplu de captură de ecran a breadcrumbs pe site-ul eBay

Cea mai obișnuită configurație a breadcrumbs este de a afișa întregul traseu începând cu pagina de pornire și terminând cu nivelul categoriei principale (de ex, eBay > Electronice > Jocuri video & Console > Jocuri video) în timp ce produsul sau pagina curentă apare ca un titlu separat (de ex, Mario Kart 8 – Deluxe – Nintendo Switch) pe partea opusă a paginii.

În această configurație, chiar dacă un cumpărător se rătăcește cumva în timpul navigării, acesta se poate întoarce cu ușurință la orice nivel relevant și își poate continua căutarea de acolo.

Exemplu de captură de ecran de breadcrumbs pe site-ul WalmartExemplu de captură de ecran a breadcrumbs pe site-ul web Walmart

Un exemplu bun vine de la colosul de retail Walmart, care are o interfață de utilizator foarte curată și atractivă din punct de vedere vizual, care încurajează cumpărătorii să rămână mai mult timp pe site, îmbunătățind șansele de conversie și vânzări.

În general, designurile la fel de bune ale traseelor breadcrumb vor urma aceeași filozofie de design: să fie simple, ușor de privit, abia vizibile atunci când nu le căutați și suficient de proeminente atunci când aveți nevoie de ele.

Captură de ecran a pantofului Nike G.T. Cut 3 de pe site-ul web al companieiCaptură de ecran a pantofului Nike G.T. Cut 3 de pe site-ul web al companiei

În schimb, site-ul web al Nike nu face o treabă prea bună în ceea ce privește implementarea breadcrumbs, făcând adesea prea multe și prea puține în același timp. Dacă cumpărătorii ajung să dea click pe un produs din greșeală sau pur și simplu doresc să se întoarcă la aceeași categorie de pantofi bărbătești din care au venit, de exemplu, nu ar putea să facă acest lucru deoarece traseul breadcrumb este complet omis din panoul de navigare al site-ului.

Captură de ecran a unui breadcrumb lipsă pe o listă de pantofi NikeCaptură de ecran a unui breadcrumb lipsă pe o listă de pantofi Nike

În acest caz, singura modalitate prin care un utilizator poate reveni la categoria anterioară este să facă clic pe săgeata înapoi din panoul de navigare al browserului, ceea ce poate duce uneori la încurcarea parametrilor de produs salvați de către cumpărători după reîmprospătarea sau reîncărcarea paginii.

Pe pagina principală a categoriei, firimiturile de pâine sunt incluse, dar sunt abia identificabile. Utilizatorii ar putea rata cu ușurință pesmeturile dacă nu le caută în mod activ pe întreaga pagină, deoarece acestea au un aspect similar cu restul paginii și există doar două elemente de navigare.

Captură de ecran a breadcrumb-ului pentru pantofi de pe site-ul NikeCaptură de ecran a breadcrumb-ului pantofilor de pe site-ul Nike

Cumpărăturile de pe site-ul Nike sunt, în mod obiectiv, mai dificile decât să găsești ceea ce ai nevoie pe Walmart sau în magazinul de comerț electronic eBay, de exemplu. Pe de altă parte, Nike este poate un caz unic prin faptul că oferă o personalizare cuprinzătoare în ceea ce privește culorile produselor, mărimile, mărcile și semnăturile designerilor, astfel încât omiterea breadcrumbs ar putea fi justificată pe termen lung.

Sfaturi pentru utilizarea Breadcrumbs pe site-urile web

Implementarea breadcrumbs pe site-ul dvs. nu necesită o teză de doctorat, dar atât de multe site-uri web greșesc. Iată șapte sfaturi despre cum să folosiți breadcrumbs astfel încât să vă îmbunătățiți perspectivele de a converti clienții potențiali în clienți, să reduceți rata de respingere a site-ului dvs. și să le oferiți utilizatorilor dvs. o interfață mai bună.

1. Folosiți „>” pentru a separa breadcrumb-urile

Când vine vorba de navigare vizuală, este mai bine să păstrați lucrurile cât mai simple pentru a reduce șansele de a rata conversii din cauza confuziei clienților. Având în vedere că aproape toată lumea înțelege „>” este cea mai bună practică de a folosi acest simbol ca separator principal în traseul breadcrumb.

Acest simbol este convenabil, este ușor de reperat și oferă o separare clară între diferitele niveluri din ierarhia site-ului dumneavoastră, ceea ce îl face alegerea perfectă pentru a obține un aspect și o senzație de coerență în toate paginile dumneavoastră fără a sacrifica funcția dorită.

2. Evitați să faceți designul breadcrumb-ului dvs. prea mare sau prea mic

Breadcrumb-urile sunt considerate instrumentul secundar de navigare al site-ului dvs., motiv pentru care ar trebui să le faceți întotdeauna mai mici și să le păstrați separate de navigarea principală din interfața de utilizare.

Cu toate acestea, rețineți că dacă le faceți prea mici pot fi supărătoare, deoarece firimiturile de pâine care dispar sub greutatea, dimensiunea și fontul altor elemente de pe pagină nu sunt foarte utile.

3. Includeți întregul traseu de navigare în traseul breadcrumb-ului dvs.

Este mai mult decât probabil ca unii căutători să ajungă pe paginile dvs. prin intermediul căutării, spre deosebire de utilizarea marcajelor sau de tastarea URL-ului site-ului dvs. în bara de adrese a browserului și de începerea călătoriei lor de pe pagina dvs. de pornire.

Cu alte cuvinte, omiterea anumitor niveluri din navigarea breadcrumb poate avea efecte dăunătoare asupra UX-ului și poate lăsa adesea vizitatorii dvs. confuzi în ceea ce privește locul unde ar trebui să meargă în continuare sau de ce au aterizat pe o anumită pagină în primul rând.

Pentru a evita acest lucru, este o idee bună să includeți întregul traseu de navigare în breadcrumb-urile dvs., inclusiv pagina de pornire (pictogramă sau text) și locația curentă a unui vizitator care ar trebui să fie neaccesibilă, evidențiată sau gri.

4. Acordați atenție coerenței în titlurile breadcrumb-urilor dvs.

În ceea ce privește construirea unui UX satisfăcător, este extrem de important să păstrați coerența titlurilor breadcrumb-urilor cu titlurile paginilor de pe site-ul dvs. Acest lucru servește două scopuri principale: în primul rând, reduce probabilitatea de a vă confunda cititorii. În al doilea rând, oferă un loc suplimentar pentru a planta cuvinte-cheie pe site-ul dvs. pentru a îmbunătăți vizibilitatea acestuia în motoarele de căutare.

În plus, titlurile breadcrumb-urilor dvs. ar trebui să facă întotdeauna legătura cu paginile corespunzătoare cu același nume, o caracteristică pe care majoritatea plugin-urilor ar trebui să o activeze în mod implicit. Dacă se potrivește bine cu designul interfeței dvs. de utilizator, puteți chiar să stilizați legăturile breadcrumb prin sublinierea titlurilor care servesc drept linkuri, lăsând titlurile fără linkuri ca text simplu.

5. Alegeți tipul de breadcrumbs pe care doriți să îl utilizați

În general, există trei tipuri de firimituri de pâine: bazate pe atribute, bazate pe istoric și bazate pe locație.

  • Breadcrumbs bazate pe atribute, care utilizează categorii și etichete
  • Breadcrumbs bazate pe istoric, care practic se dublează ca buton de revenire în panoul de navigare al browserului dvs.
  • Breadcrumbs bazate pe locație, care indică locația exactă a utilizatorului în raport cu ierarhia site-ului, de la partea de sus (pagina de start) până la partea de jos (locația curentă).

Dacă afacerea dvs. oferă o gamă largă de produse cu mai multe mărimi, culori și stiluri (precum Nike), atunci breadcrumb-urile bazate pe atribute pot fi o alegere bună. Aceste breadcrumbs sunt adesea utile pentru a restrânge alegerile, astfel încât vizitatorii să poată trece de la o pagină la alta și să găsească ceea ce doresc mai repede decât mai târziu.

În mod alternativ, breadcrumbs bazate pe istoric permit doar un singur nivel de mișcare și nu semnalează prea mult dincolo de acesta, astfel încât acestea pot fi utile pentru site-urile de dimensiuni mai mici, cum ar fi cele cu doar două sau trei categorii și un număr limitat de pagini.

În cele din urmă, breadcrumb-urile bazate pe locație oferă cele mai multe informații utilizatorilor, sunt relativ discrete și sunt atât de ușoare încât abia dacă au vreun efect asupra performanței și vitezei site-ului.

Bineînțeles, breadcrumb-urile bazate pe istoric și pe atribute sunt, de asemenea, ușoare, dar nu transmit la fel de multe informații ca breadcrumb-urile bazate pe locație – astfel încât, de obicei, sunt mai puțin utile pentru utilizatorii care nu sunt la fel de pricepuți în domeniul tehnologiei ca și colegii lor mai experimentați.

6. Adaptați-vă la publicul dumneavoastră

De multe ori, cunoașterea publicului este mai importantă decât să urmezi înțelepciunea mulțimii – mai ales dacă înțelepciunea este arhaică și mulțimea are un palmares prost când vine vorba de cele mai bune practici în proiectarea interfețelor utilizator.

Una dintre cele mai proeminente practici în navigarea pe site este plasarea traseului breadcrumb în partea din stânga-sus a paginii, chiar sub meniul principal de navigare. Cu toate acestea, Apple sfidează această practică plasând firul de pâine în partea de jos a site-ului său web, cu un design care aproape că nu se poate distinge de celelalte texte din subsol.

Exemplu de captură de ecran a breadcrumbs pe site-ul AppleExemplu de captură de ecran a breadcrumbs pe site-ul Apple

De acord, publicul de bază al Apple este cel mai probabil programat să știe deja unde să găsească ceea ce caută, astfel încât majoritatea utilizatorilor ar trebui să folosească traseul de tip breadcrumb doar în cazuri extreme. O a doua posibilitate este aceea că majoritatea produselor și programelor Apple funcționează prin intermediul unei singure etape de navigare care oricum merge doar înainte și înapoi, astfel încât traseul breadcrumb este oarecum redundant.

Dacă nu sunteți sigur de modul în care se comportă membrii publicului dvs. atunci când navighează pe paginile dvs., puteți implementa teste A/B pentru a capta comportamentul acestora și a analiza mișcările lor pe site. De exemplu, puteți urmări timpul petrecut de aceștia pe o anumită pagină, cât de des dau clic pe butonul de revenire și câți pași fac înainte de a da clic pe butonul de apel la acțiune (CTA) sau de a se opri să citească un articol de blog.

7. Decideți dacă are sens ca site-ul dvs. să utilizeze în primul rând navigarea breadcrumb

Implementarea navigării breadcrumb este practică numai dacă oferă o utilitate reală. De exemplu, dacă aveți pagini de nivel inferior care pot fi accesate din mai multe pagini de destinație, asocierea acestui tip de structură cu breadcrumb-uri poate să vă deruteze vizitatorii și să-i abată de la traseu. În cele din urmă, oferirea accesului la aceeași pagină din diferite surse introduce un nou nivel de complexitate care nu poate fi întotdeauna rezolvat doar cu implementarea breadcrumbs.

În plus, dacă aveți un site web de dimensiuni mici, probabil că nu trebuie să vă faceți griji în legătură cu navigarea cu breadcrumb. În acest caz, este bine să existe, dar va fi mult mai util să implementați breadcrumbs pentru site-urile care prezintă o mulțime de conținut răspândit pe sute, dacă nu chiar mii de pagini diferite.

Cum setați Breadcrumbs pe site-ul dumneavoastră?

Există două moduri de a adăuga navigare pe site:

  • Dacă cunoașteți HTML, CSS și aveți o bună înțelegere a lucrului cu date structurate, puteți să o codificați singur în funcție de propriile specificații
  • Prin utilizarea unui instrument precum Yoast pentru WordPress, sau prin utilizarea numeroaselor instrumente SEO oferite de furnizori precum Wix și Shopify dacă vă decideți să vă construiți site-ul cu unul dintre ele

Cum să creezi și să implementezi breadcrumbs într-o manieră DIY

Navigația breadcrumb este foarte ușor de creat, folosind HTML pentru a o defini și codul CSS pentru a face ca traseul să aibă un aspect vizual atractiv. Iată un prototip de bază:

<nav>

<ul>

<li><a href=”#Homepage-URL”<Homepage</a></li>

<li><a href=”#First-level page-URL”<First-level page</a></li>

<li><a href=”#Second-level page-URL”<Second-level page</a></li>

<li>Locația curentă</li>

</ul>

<nav>

Legăturile sunt organizate cu ajutorul unei liste neordonate (<ul>), în timp ce fiecare element din listă (<li>) prezintă o singură legătură în traseul breadcrumb până când ajunge la locația actuală a utilizatorului. Puteți, de asemenea, să înfășurați codul într-o navigare HTML (<nav>) pentru a avea o manevrabilitate mai bună mai târziu, în faza de integrare a proiectului.

În continuare, puteți asocia codul HTML cu următorul cod CSS:

ul {list-style: none;}

ul li {display: inline;}

ul li+li:before {

conținut: „>”;

padding: 12px;

}

ul li a {text-decorație: niciunul;}

ul li a:hover {text-decorare: underline;}

ul {

culoare: #96E9C6;

font-family: „Nunito Sans”;

font-weight: 300;

}

ul li a {color: #83C0C1;}

ul li a:visited {color: #6C22A6;}

ul li+li:before {color: #6962AD;}

Această combinație confortabilă de cod HTML și CSS ar trebui să vă ofere un prototip de navigare breadcrumb funcțional pe care îl puteți implementa imediat. De asemenea, puteți experimenta cu comentarea anumitor secțiuni ale codului pentru a obține un aspect vizual dezirabil care să se încadreze bine în stilul general al site-ului dvs. web.

Cum să utilizați Yoast SEO pentru a adăuga breadcrumbs

Yoast SEO este un plugin WordPress multifuncțional care include navigarea breadcrumb ca una dintre funcționalitățile sale integrate. Cele mai populare teme WordPress acceptă integrarea cu pluginul Yoast, dar pentru cele care nu o fac, ar trebui să contactați dezvoltatorii temei și să le explicați că doriți să utilizați Yoast SEO pentru a adăuga navigare breadcrumb.

După ce vă asigurați că tema dvs. acceptă Yoast, adăugați pluginul la site-ul dvs. WordPress și asigurați-vă că nu utilizați alte pluginuri SEO care ar putea cauza conflicte.

Captură de ecran de adăugare a pluginului Yoast în tabloul de bord WordPressCaptură de ecran de adăugare a plugin-ului Yoast la tabloul de bord WordPress

În continuare, navigați în partea stângă a meniului și faceți clic pe Yoast SEO.

Captură de ecran pentru localizarea Yoast într-un tablou de bord WordPressCaptură de ecran pentru localizarea Yoast într-un tablou de bord WordPress

După aceea, faceți clic pe Setări.

Captură de ecran pentru selectarea setărilor în aplicația Yoast SEOCaptură de ecran de selectare a setărilor în aplicația Yoast SEO

Apoi, extindeți secțiunea Avansat din meniul principal al plugin-ului.

Captură de ecran de selectare a setărilor avansate în meniul derulant YoastCaptură de ecran de selectare a setărilor avansate în meniul derulant Yoast

După ce meniul secundar se extinde, faceți clic pe Breadcrumbs.

Captură de ecran de selectare a meniurilor de pâine în YoastCaptură de ecran de selectare a paginii derulante Breadcrumbs în Yoast

Derulați până în partea de jos a paginii, comutați butonul de lângă Activați breadcrumbs pentru tema dvs., și faceți clic pe Salvați modificările.

Captură de ecran după ce am făcut clic pe butonul de activare a firimiturilor de pâine și salvarea modificărilor pe YoastCaptură de ecran în care se face clic pe butonul de activare a breadcrumbs și se salvează modificările pe Yoast

Dacă nu apar alte conflicte cu tema WordPress, traseul firicelului de pâine ar trebui să apară acum în locul prevăzut, sub meniul principal de navigare de pe paginile dvs. În caz contrar, verificați de două ori celelalte pluginuri pentru posibile interferențe cu pluginul Yoast SEO sau contactați dezvoltatorul temei dvs. pentru sfaturi despre cum să rezolvați definitiv problema.

Concluzie

De unul singur, breadcrumbs probabil că nu vor ajuta prea mult vizitatorii dumneavoastră dacă restul site-ului dumneavoastră nu respectă cele mai bune practici de proiectare a site-urilor web.

Dacă acesta este cazul, atunci adăugarea de breadcrumbs poate fi o modalitate super practică și ușoară de a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului pe site-ul dvs. Doar asigurați-vă că mai întâi construiți o fundație solidă, iar apoi adăugați navigarea breadcrumb la o interfață utilizator deja stabilă.

Pentru a afla mai multe despre alcătuirea unui site web bine pus la punct, consultați ghidul nostru recent despre cele mai bune creatoare de site-uri web, precum și opinia noastră despre cele mai bune instrumente SEO de pe piață în prezent.

Sursa